All About English

Ask And You Shall Recieve

All About English

Ask And You Shall Recieve

Software Download (Free Download) Low-Volume

Refer to these URLs: 

 

http://onlyfreewares.azemat.com/ 

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

 

 

http://www.onlyfreewares.com/Utilities/

Ten new technolgoies of the year that passed

10 فناوری برتر  

سال 2009 معرفی شدند 

 

اکونیوز: مرکز تحقیقاتی PC World با بررسی تعداد زیادی از نرم‌افزارها، سخت‌افزارها، سایت‌های اینترنتی و خدمات ارایه شده در سال 2009، لیست برترین فناوری‌های این سال را منتشر کرد. 

 

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران (econews.ir)،این فناوری‌ها از نظر طراحی، کارایی، قابلیت اجرا و اثرگذاری به دقت مورد بررسی قرار گرفتند و کارشناسان در نهایت 100 محصول برتری که در سال 2009 ارایه شده بود را انتخاب کردند که 10 محصول برتر این لیست را مرور می‌کنیم.
فروشگاه اینترنتی App Store اپل که هم‌اکنون 16 ماه از تولد آن می‌گذرد و بیش از 2 میلیارد برنامه و نرم‌افزار را در خود جا داده که بیش از 85 هزار برنامه آن رایگان است.
سرویس تلفنی- اینترنتی Google Voice که یک شماره تلفن واحد است و می‌تواند تمام شماره‌ تلفن‌های مختلف، پست‌های الکترونیکی صوتی و دیگر خدمات تلفنی را به صورت واحد شامل شود و امکان کنفرانس‌های صوتی را فراهم کند.
حافظه جامد X25-M اینتل که 160 گیگابایت ظرفیت دارد و با قیمت 500 دلار فروخته می‌شود. قابلیت اجرایی بالایی میان حافظه‌های جامد موجود در بازار دارد و قیمت پایین از مهم‌ترین نکات مربوط به این حافظه جامد محسوب می‌شود.
دوربین دیجیتالی D300s نیکون که 1770 دلار قیمت دارد و نخستین دوربین عکاسی با قابلیت تصویربرداری با کیفیت بسیار بالا است. تغییر فوکوس در این دوربین با سادگی بسیار انجام می‌شود و تصاویر تهیه شده در آن کیفیت بالایی دارند.
لپ‌تاپ Latitude Z600 دل که 1999 دلار قیمت‌گذاری شده است و در امتداد نمایشگر 16 اینچی خود، یک صفحه لمسی را شامل می‌شود که استفاده از برنامه‌های داخلی را برای کاربران آسان می‌کند. این لپ‌تاپ که 14 میلیمتر ضخامت دارد، نخستین رایانه قابل‌حمل دنیا است که به صورت بی‌سیم شارژ می‌شود.
موتور جست‌وجوی اینترنتی Bing مایکروسافت که عملکرد و فرآیند نمایان‌سازی نتایج جست‌وجوها در ان با Live Search مایکروسافت که پیش‌ از این فعال بود، و همچنین با رقبای سرسختی به‌نام گوگل و یاهو متفاوت است. این جست‌وجوگر هم‌اکنون 10 درصد بازار جست‌وجوهای اینترنتی را در اختیار دارد.
دوربین دیجیتالی PowerShot SX200 IS کانن که با قیمت 350 دلار فروخته می‌شود و قابلیت های مختلفی از جمله زوم 12 برابری اپتیکال، کنترل دستی سیستم عکس‌برداری، حالت Smart Auto، قابلیت ذخیره تصاویر با کیفیت 720 پیکسل، سیستم عکس‌برداری با کیفیت بسیار بالا و لنز بسیار باکیفیت را در خود جا داده است.
بازی رایانه‌ای Beatles Rock Band ساخت شرکت Harmonix که بهترین بازی موزیکال تاریخ محسوب می‌شود. اگر چه این بازی رایانه‌ای 140 دلاری عنوان نهم این لیست را از آن خود کرده است، ولی باید اعتراف کرد که بهترین بازی رایانه‌ای موسیقیایی تاریخ محسوب می‌شود.
تلویزیون LN46B750U سامسونگ با کیفیت HD که 1670 دلار قیمت دارد و بهترین گیرنده تلویزیونی HD جهان است. این تلویزیون 46 اینچی با سرعت پردازش 240 هرتزی تصاویر را پخش می‌کند. به عبارت دیگر، صفحه‌نمایش بیرونی در هر ثانیه 240 بار به‌روز می‌شود تا تصاویر باکیفیت‌تر و پویاتری پخش شود. این تلویزیون قادر است به اینترنت متصل شود و مدل 40 اینچی آن نیز با قیمت 1190 دلار و با سرعت پردازشی 120 هرتز ارایه شده است.