All About English

Ask And You Shall Recieve

All About English

Ask And You Shall Recieve

Bill Gates Puzzle 002

معمای بیل گیتس(دو فتیله)

سلام بچه ها معماهای خوبی دارم ولی تا حالا کدومو حل کردین آخه؟ معمای بیل گیتسو واسه دست گرمی میذارم بعدا واستون معما های دیگه ای هم دارم دو تا فتیله داریم که هر کدومشون توی یک ساعت میسوزن یعنی دو تا پشت سر هم تو 2 ساعت!!!!
نحوه سوختنشون هم معلوم نیس چه جوریه یعنی همگن نیستن (ممکنه فتیلش 90 درصدش تو 5 دقیقه بسوزه 10 درصدش تو 55 دقیقه و یا حالتهای دیگه!!)شما با این دو تا فتیله ربع ساعت را اندازه بگیرید !!! و برای اینکه جای شیرین کاریه بچه ها جایی نذارم این جمله مسخره رو خودم میگم که فتیله جمعه تعطیله حالا پس جایی واسه شیرین کاریتون نموند بشینین فکر کنین روش!!!! (جکشو شنیدین؟) اونم میگم واستون !! به بچه فارسه میگن نظرت در مورد ک...ر(سه حرفی حرف وسطشم ی) چیه ؟ میگه نمیدونم باید بشینم روش فکر کنم !!!
   
 
جهان سوم جایی است که هر کس بخواهد مملکتش را آباد کند،خانه اش خراب می شود و هر کس که بخواهد خانه اش آباد باشد باید در تخریب مملکتش بکوشد 
 
باید از 3 نقطه فیتیله رو روشن کرد...
*====*====*
منتظر مابقیه معما هاتون هستیم 
 
ببینید دوستان نه با یک طناب جوابو اشتباه دادین چون که گفتم این طنابا ناهمگن هستن ممکنه تو 5 دقیقه مثلا99 درصدش بسوزه و اون یک درصد توی 55 دقیقه!!!! یعنی اینطوری نیست که شما بگی اگه از سه نقطه بسوزه حله اگه اونطوری بود اصلا نیاز به سه نقطه هم نبود با دو نقطه هم حل میشد یکی تو سر فتیله و یکی تو وسطش!!!! در ضمن نسبت به سوال آقا که فرمودن می خوان بدونن هوششون چقدر باید بگم خیر این معما مثل مال انیشتین نیست و خیلی هم ساده هستش.

Bill Gates Puzzle 001

این معما را بیل گیتس ۶ سال پیش برای انتخاب یه نفر از بین 100 نفر مهندس برای استخدام درشرکتش طرح کرده بودند!!


دو اتاق در مجاورت هم قرار دارند. هر کدام یک در دارند ولی هیچکدام پنجره ندارند. درهایشان که بسته باشد درون اتاقها کاملا تاریک است. در یک اتاق سه چراغ برق به توانهای ۱۰۰، ۱۱۰ و ۱۲۰ وات و در اتاق دیگر سه کلید برق مثل هم وجود داردما نمیدانیم کدام کلید کدام چراغ را روشن میکند( مثلا نمیدانیم آیا کلید وسطی مربوط است به چراغ وسطی یا به چراغهای دیگر اما بطور قطع میدانیم که هر کدام از کلید ها یکی از چراغها را روشن میکند. همچنین ترتیب چراغها را هم نمیدانیم ). شما معلوم کنید که هر کلید مربوط به کدام چراغ است. برای اینکار و در شروع، شما باید در اتاق کلیدها باشید و کار را از آنجا شروع کنید. شما میتوانید هر چند مرتبه که بخواهید کلیدها را روشن و خاموش کنید. اما شما تنها هستید و نمیتوانید از کسی کمک بگیرید و هیچگونه وسیله ای هم خواه برقی خواه غیر برقی بهمراه ندارید و مهمتر از همه اینکه شما حق ندارید بیش از یکبار وارد اتاق چراغها شوید و وقتیکه وارد شدید و بیرون آمدید، دیگر نمیتوانید مجددا وارد آن اتاق بشوید.



حال بفرمایید که هر کلید کدام چراغ را روشن می کند؟







یکی از کلید ها را روشن کنید و یکی دو دقیقه بعد آنرا خاموش نمایید. حالا کلید دیگری را روشن کنید و به اتاق چراغها بروید. چراغی که روشن است مربوط است به کلید دوم. دو چراغ دیگر را لمس کنید، آنکه گرم است مربوط است به کلید اول و البته آنکه سرد است مربوط است به کلید سوم است.

اگر شما نتوانستید این معما را حل کنید یقینا به این دلیل بوده است که به فیزیک معما که همانا حرارت تولید شده در چراغها است توجه نداشتید و فکر خود را متمرکز بر تناظر چراغها و کلیدها نمودید، راه حلی که هرگز شما را به جواب نخواهد رساند.

توان چراغها هم هیچ ربطی به حل معما ندارد و فقط برای گمراه کردن شما در معما گنجانده شده است.

Most Handsome 2008

زیباترین مردان جهان

طبق یک نظرسنجی که توسط کمپانی بین المللی Synovate انجام شد، مردان ایتالیایی به عنوان زیباترین مردان جهان شناخته شده اند که با گذر زمان و پدیدار شدن چین و چروک صورت نیز جذابیت خود را از دست نمی دهند.

به گزارش نووستی به نقل از رویترز، در این نظرسنجی 10 هزار زن و مرد در سنین 15 تا 64 سالگی از 12 کشور روسیه، استرالیا، برزیل، کانادا، فرانسه، یونان، مالزی، جمهوری آفریقای جنوبی، اسپانیا، بریتانیا و آمریکا شرکت داشتند.

با این که ایتالیا در شمار کشورهایی که نظرسنجی در آنها انجام شد، قرار نداشت، اما مردان ایتالیایی از نظر زیبایی به مقام نخست دست یافتند. در جایگاه دوم مردان آمریکایی، جایگاه سوم مردان روس و چهارم برزیلی ها هستند.

زیباترین مردان جهان

به اعتقاد شرکت کنندگان در این نظرسنجی، جذابیت مردان بخاطر داشتن اعضای صورت زیبا و بدن ورزشکاری نیست و معتقدند که هر مردی که مرتب و تمیز باشد و صورت خود را بتراشد، شانس زیادی برای تحت تاثیر قراردادن اطرافیان خود دارد.

دومین شرط، اعتماد بنفس و پس از آن خودداری و لبخند زیبا نامیده شدند. در عین حال تنها 1% از شرکت کنندگان معتقدند که موهای پرپشت و سالم، شرط حتمی برای زیبایی مرد است.

این نظرسنجی نشان داد که خانم ها اهمیت زیادی به عطر مردان می دهند و به نظر آنها بوی خوش ادکلن مرد را جذاب تر می کند.

همچنین مشخص شد که در اسپانیا مردان بیش از زنان بدن عضلانی و لباس خوب را برای مرد ضروری می دانند. در یونان برعکس است، زنان بیشتر مردان قوی و دارای بدن عضلانی را ترجیح می دهند.

برای زنان انگلیسی، فرانسوی و استرالیایی لبخند مردان مهم است.
همچنین 60% پرسش شوندگان گفته اند که مردان با گذر زمان حتی جذابیت بیشتری پیدا می کنند که در آمریکا، چین، یونان و مالزی این عقیده بیشتر است.