All About English

Ask And You Shall Recieve

All About English

Ask And You Shall Recieve

Software 005

چهارشنبه 28 اسفند ماه سال 1387

                           

 

MultiTranse، یک راه حل مناسب جهت سروکار داشتن با زبانهای خارجی مختلف را برایتان فراهم می کند.
اگر نیاز دارید تا معنی یک متن خارجی را بدانید و یا ترجمه برخی لغات را به زبان های مختلف پیدا کنید، MultiTranse انتخاب خوبی برای شما خواهد بود که به سرعت و بدون دیکشنری به اهدافتان برسید.
این برنامه کلمات، اصطلاحات، همچنین متن شامل بیش از 6000 کلمه را در آن واحد ترجمه می کند. این ابزار از طریق اتصال به اینترنت جهت فرایند دریافت متن مورد نظر و ترجمه آن به زبان انتخاب شده، متون شما را به زبان دلخواهتان تبدیل می کند.
با استفاده از MultiTranse، شما قادر خواهید بود تا متون خارجی را فهمیده و اندیشه های خود را به سایر زبانها در یک چشم به هم زدن منتقل کنید، تنها با استفاه از اتصال به اینترنت.
منفعت عقلانی استفاده از MultiTranse این است که آن را جایگزین قفسه ای پر از دیکشنری و کتابهای گرامر کنید.  

این برنامه می تواند متون مورد نظرتان را از زبان های زیر ترجمه کند: انگلیسی، چینی، عربی، هلندی، فرانسه، یونانی، آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی، پرتغالی، روسی، کره ای، ژاپنی.
 MutiTranse، می تواند ترجمه یکنواختی از کلماتتان حتی به زبان های غیر لاتین مانند: چینی، کره ای و یا ژاپنی را انجام دهد، مشروط به اینکه فونت این زبانها را نصب کرده باشید. در صورتیکه فونت آنها را نداشته باشید، این برنامه می تواند فونت های لازم را از وب سایت  ئهزقخسخبف دانلود کند، بنابراین نیاز نیست که خودتان به جستجوی آنها بپردازید.
همچنین می توانید متن ترجمه شده تان را مستقیماَ برای چاپ ارسال کنید.

اگر به جستجوی مناسب ترین راه برای ترجمه کلماتتان به زبان های مختلف هستید و یا دوست دارید متن های خارجی را کاملاَ بفهمید، MultiTranse تنها ابزاری است که نیاز دارید.

 

  

سه شنبه 27 اسفند ماه سال 1387

                 

همانطور که از نام این برنامه پیداست، DreamLight Photo Editor یک نرم افزار ویرایش تصویر می باشد که به سادگی افکت های رویایی زیادی را به تصاویر دیجیتالیتان اضافه می کند.
این برنامه به شما کمک می کند تا افکت های گوناگون ویژه و خاصی را به تصاویر دیجیتالی اضافه نمایید. 

DreamLight Photo Editor، شامل 15 فیلتر مختلف می باشد، و برای هر فیلتر دارای بیش از 10 نوع متنوع افکت است و بر روی یک تصویر امکان افزودن همزمان چندین فیلتر وجود دارد.
از جمله افکت های افزوده شده به این برنامه می توان به موارد زیر اشاره کرد:
فیلترهای نور متنوع، ستاره و فیلترهای ویژه ای که تصاویر را بسیار تاثیرگذارتر می سازند.
علاوه بر فیلترها، امکان افزودن افکت هایی از آب و هوا، گرادیان، بافت، انتخاب زوایا و بسیاری دیگر نیز وجود دارد.
در مجموع DreamLight Photo Editor شامل 150 نوع متنوع افکت می باشد که به شما کمک می کند تا هزاران تصویر زیبای فراموش نشدنی را ایجاد نمایید.
با استفاده از DreamLight Photo Editor ، تنها با کلیک کردن ساده می تواید افکت های رویایی زیر را به تصاویرتان اضافه نمایید:
فیلترهای از پیش تعریف شده، فیلترهای نور، فیلتر ستاره، فیلتر شگفت انگیز، فیلتر رویایی، فیلتر آب و هوا، فیلتر گرادیان، فیلتر رنگ و بافت و زاویه و ...

همانطور که قبلاَ اشاره شد، این نرم افزار شامل 15 فیلتر و هر فیلتر دارای 10 نوع افکت خاص می باشد. لذا در مجموع 150 نوع افکت خاص برای انتخاب وجود دارد.

 

 

 

سه شنبه 27 اسفند ماه سال 1387
                     
 
برای نمایش فیلم های DVD و HD DVD و نیز رایت سی دی هایی که دارای قفل می باشند، و یا حذف زیر نویس فیلم ها و کپی فیلم هایی که دارای ممنوعیت کپی رایت هستند، می توانید از نرم افزار AnyDVD & AnyDVD HD استفاده نمایید.
AnyDVD، توانایی برداشتن و حذف خصوصیات فیلم را که لازم نیست را داراست، از جمله این موارد می توان به زیرنویس ها و پیغام های ممنوعیت مانند اخطار عدم کپی رایت و اخطار FBI اشاره نمود .
این نرم افزار همچنین اجازه می دهد تا یک برنامه کاربردی خارجی هر زمان که دیسکی را قرار می دهید و یا برمی دارید، شروع به اجرا شود. و یا می تواند از اجرای نرم افزارهایی که به صورت اتوماتیک زمانیکه یک فیلم دی وی دی را قرار می دهید، اجرا می شوند ممانعت کند. با استفاده از AnyDVDعلاوه بر برداشتن رمز و کد محلی dvd، همچنین می توانید CD های صوتی محافظت شده را نیز کپی، پخش و rip نمایید!
شما می توانید سرعت درایو، DVD درایوتان را کنترل کرده، و این امکان به شما اجازه می دهد تا سطح پارازیت و سرو صداها را در زمان تماشای فیلم با کامپیوتر کاهش دهید. همچنین می توانید فرکانس تصاویر روی مانیتور را برای هر دو نوع نمایشگر NTSC و PAL تنظیم نمایید.  
 

ویژگی های برجسته نرم افزار AnyDVD:
-   اجرای خودکار در پس زمینه
-   برداشتن رمز (CSS) و کد محلی (RPC) از روی DVD های رمز دار
-   برداشتن پیغام هایی مانند محافظت در برابر کپی
-   برداشتن مواردی از قبیل پیغام ها و زیرنویس های اجباری
-   رمزگشایی بدون نیاز به ذخیره داده ها بر روی هارد دیسک
-   رمزگشایی در حین اجرای برنامه، بدون توقف اجرا
-   جلوگیری از اجرای خودکار برخی نرم افزارها برای فیلم های DVD
-   امکان کنترل سرعت درایورهای DVD
-   قابلیت کار با همه نرم افزارهای رایت DVD، همچون CloneDVD و کلیه نرم افزارهای پخش دی وی دی
-   و ...
 
AnyDVD HD، دارای امکانات مشابه AnyDVD می باشد، اما علاوه بر این، دارای امکاناتی جهت پشتیبانی از HD-DVD (دی وی دی High Definition) نیز می باشد، ازجمله رمزگشایی دیسک های HD-DVD.
این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا فیلمی را روی یک اتصال نمایش دیجیتالی، تماشا کنید، بدون نیاز به کارت گرافیکی HDCP و یا نمایشگر HDCP. با این کار دیگر نیازی به خرید مانیتورهای گرانقیمت نیست!
AnyDVD HD، یک برنامه سودمند برای افرادی است که به شدت علاقمند تماشای فیلم بر روی کامپیوترشان می باشند.
 
ویژگی های برجسته AnyDVD HD: -   برداشتن رمز AACS از روی دی وی دی های HD
-   تماشای فیلم با استفاده از اتصالات نمایش دیجیتالی، بدون نیاز به کارت گرافیکی سازگار با HDCP و یا نمایشگر HDCP
-   حذف محدودیت های کاربر، شما می توانید زبان و زیرنویس را بدون مراجعه به منوی دیسک، انتخاب نمایید.
-   قابلیت حذف و یا نادیده گرفتن لوگو و پیغام های اخطار
-   و ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد