All About English

Ask And You Shall Recieve

All About English

Ask And You Shall Recieve

Music Download 001

سلام دوستان،
خیلی ممنون از لطفتون.

دوست عزیز mklmno درخواستی داشتند در رابطه با بهترین آهنگ ساخته مارکو ولف.
با یادآوری ایشون من این آهنگ را که بهترین در این مجموعه میدانم واسه شما آپلود میکنم.

امیدوارم که شما هم لذت ببرید.
روز خوش و بای.





Wind Of Change

Artist: Marco Wollf |Album: Synthesizer Galaxy 92 |Year: 1992 | Size: 2.12 MB | Format: MP3 | Bitrate: 192 kbps
 
 



آهنگ پست قبلی هم بسیار عالی بود فقط لازم بذکر است که اصل این آهنگ بسیار زیبا از آلبوم 1990 گروه بسیار مشهور سبک راک Scorpions هستش که Disaster area یا همون Marco Wollf انصافا بسیار زیبا اجرا کرده .

از آلبوم Scorpions - Crazy World



و این هم خود آهنگ البته بابت با کلام بودن عذر می خوام صاحبخونه که نیست یکمی ما رو تنبیه کنه


Scorpions 1990 Crazy World - Wind Of Change



ببخشید تا بعد
موفق و پیروز باشید

.
__________________

INSTRUMENTAL MUSIC/ موسیقی بیکلام

چهار چیز است که قابل بازیابی نیست سنگ پس از پرتاب شدن، سخن پس
از گفته شدن، فرصت پس از از دست رفتن، و زمان پس از سپری شدن

 
 
koto

تشکر ویژه دارم از جناب احسان که من را با این گروه موسیقی آشنا ساختند ( koto ) . راستش من حدود 5سال هست که دنبال اسم این گروه موسیقی هستم و جمعا 15 ساله که آهنگهاشو دوست دارم و الان با آن آشنا شدم. من دو کاست نوار از آهنگهای این گروه رو دارم ولی چون اسم این گروه رو نمیشناختم نتونسم تو اینترنت دنبال آن بگردم. جناب اندروید گفتند این گروه آهنگ Tender_Force رو باز نوازی کرده و اصل آن مال این گروه نیست. راستش من هر دوی گروه Didier Marouani و space رو جستجو کردم کار گروه space که اصلا شبیه به اون آهنگ نبود و از Didier Marouani هم چیز زیادی پیدا نکردم به هرحال اگر منظور جناب اندروید از اینکه از این گروه زیاد توی تلویزیون استفاده شده، من هم عرض میکنم آن آهنگهای تلویزیونی مال خود گروه koto است. من آهنگها شونو سرچ کردم، مثلا آهنگی که در برنامه "مسابقه محله" پخش میشد رو تو گروه کوتو پیدا کردم. من دنبال آهنگ جاگوار از همین گروهم + همه آهنگهای دیگشون. کسی لینک داره یا باید آستین ها رو بالا بزنم و برم تو شیکمه سایتهای موسیقی؟!!!با تشکر ویژه از جناب احسان بخاطر پست 3911 و با احترام به جناب اندروید که نظر داده بودن . 

ضمنا آهنگی که جناب اندروید از گروه کانو در پست 4006 گذاشتند من رو به خاطرات خیلی وقت پیش برد . حالا میتونم اون نوار رو دور بیندارم چون به کمک شما دیجیتالیشو دارم! ممنونم از این پست. عالی هست.
__________________
حضرت علی(ع): اگر موجودی گوشهایش پنهان باشند، تخمگذار است(گوشها زیر مو یا فلس مخفی باشند) اما اگر گوشهایش نمایان و آشکار باشند، بچه زا است. منبع:دانش بیکران حضرت علی(ع)در علوم طبیعی-لطیف راشدی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد