All About English

Ask And You Shall Recieve

All About English

Ask And You Shall Recieve

Bill Gates Puzzle 002

معمای بیل گیتس(دو فتیله)

سلام بچه ها معماهای خوبی دارم ولی تا حالا کدومو حل کردین آخه؟ معمای بیل گیتسو واسه دست گرمی میذارم بعدا واستون معما های دیگه ای هم دارم دو تا فتیله داریم که هر کدومشون توی یک ساعت میسوزن یعنی دو تا پشت سر هم تو 2 ساعت!!!!
نحوه سوختنشون هم معلوم نیس چه جوریه یعنی همگن نیستن (ممکنه فتیلش 90 درصدش تو 5 دقیقه بسوزه 10 درصدش تو 55 دقیقه و یا حالتهای دیگه!!)شما با این دو تا فتیله ربع ساعت را اندازه بگیرید !!! و برای اینکه جای شیرین کاریه بچه ها جایی نذارم این جمله مسخره رو خودم میگم که فتیله جمعه تعطیله حالا پس جایی واسه شیرین کاریتون نموند بشینین فکر کنین روش!!!! (جکشو شنیدین؟) اونم میگم واستون !! به بچه فارسه میگن نظرت در مورد ک...ر(سه حرفی حرف وسطشم ی) چیه ؟ میگه نمیدونم باید بشینم روش فکر کنم !!!
   
 
جهان سوم جایی است که هر کس بخواهد مملکتش را آباد کند،خانه اش خراب می شود و هر کس که بخواهد خانه اش آباد باشد باید در تخریب مملکتش بکوشد 
 
باید از 3 نقطه فیتیله رو روشن کرد...
*====*====*
منتظر مابقیه معما هاتون هستیم 
 
ببینید دوستان نه با یک طناب جوابو اشتباه دادین چون که گفتم این طنابا ناهمگن هستن ممکنه تو 5 دقیقه مثلا99 درصدش بسوزه و اون یک درصد توی 55 دقیقه!!!! یعنی اینطوری نیست که شما بگی اگه از سه نقطه بسوزه حله اگه اونطوری بود اصلا نیاز به سه نقطه هم نبود با دو نقطه هم حل میشد یکی تو سر فتیله و یکی تو وسطش!!!! در ضمن نسبت به سوال آقا که فرمودن می خوان بدونن هوششون چقدر باید بگم خیر این معما مثل مال انیشتین نیست و خیلی هم ساده هستش.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد