All About English

Ask And You Shall Recieve

All About English

Ask And You Shall Recieve

earthquake

مــــــــهــــــــــم

آنهایی که به مقصد نمی رسند ؛ مشکلات مسیر حرکت را خوب شناسایی نکرده اند ، از زمان کودکی به یاد دارم که بزرگتر ها و در برنامه های آموزشی تلویزیون یاد می دادند . در صورت وقوع زلزله به زیر میز ، زیر راه پله ، زیر تخت ، زیر چهارچوب درب بروید و بصورت خمیده آنجا پناه بگیرید . ولی متن زیر از خاطرات رییس گروه نجات و مدیر تیم آمریکایی نجات ببن المللی و کارشناس سازمان ملل در زمینه تخفیف فاجعه  نشان میدهد آنهایی که با مشکلات روبرو بوده اند راه حل را بهتر  می دانند.

 آناهیتا نعمتی بازیگر زن ایرانی

این متن می تواند جان افراد زیادی را در هنگام وقوع زلزله از مرگ نجات دهد.

در یک آزمایش علمی  و شبیه سازی زلزله ، ما یک مدرسه و یک خانه را با 20 مانکن در داخل آن فرو ریختیم ، 10 مانکن را بصورت خمیده و پنهان شده  و 10 مانکن دیگر را به روش مثلث حیات قرار دادیم . پس از انجام آزمایش ، شانس زنده ماندن آنهایی که از روش خمیده و پنهان شده استفاده کردند صفر درصد و برای آنهایی که از روش ما یعنی روش مثلث حیات استفاده کردند 100 درصد بوده است .

در بررسی چندین زلزله واقعی آنهایی که در زیر اجسام پناه گرفته بودند همگی تا ضخامت استخوانهایشان درهم کوبیده و له شده بودند . بسادگی می توان دریافت هنگامیکه ساختمانها تخریب می شوند وزن سقف که بر روی اشیاء و مبلمان فرو می آید آنها را درهم می کوبد ، ولی فضای خالی را در کنار آنها ایجاد می نماید . این فضا همان چیزی است که من به آن مثلث حیات می گویم . 

اگر در مدرسه هستید به کنار میز ها و محل راهرو بین میزها بروید . در منزل در کنار اجسام محکم و بزرگ مانند کاناپه ،‌ تحت ،‌ موتور ، ماشین و سایر اجسامی که در مقابل ضربه کمتر فشرده می شوند و فضای خالی در مجاورت خود باقی می گذارند  دراز بکشید .

آناهیتا نعمتی بازیگر زن ایرانی 

آناهیتا نعمتی بازیگر زن ایرانی 

آناهیتا نعمتی بازیگر زن ایرانی 

آناهیتا نعمتی بازیگر زن ایرانی

--------------------------------------------------------

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد